Hvordan bestiller jeg en rejse?

– og andre ofte stillede spørgsmål og svar

  • Hvordan bestiller jeg en rejse på hjemmesiden?
  • Rejsen er udsolgt
  • Hvordan ved jeg at rejsen er bestilt?
  • Hvornår binder jeg mig for en rejse jeg har bestilt hos HAFNIA REJSER?
  • Vi skal 15 personer afsted til messe i Hannover kan i hjælpe med at tilrettelægge turen?
  • Jeg kan ikke finde den rejse jeg leder efter?
  • Jeg er blevet syg, og skal på rejse med HAFNIA REJSER – Hvad gør jeg nu?

Hvordan bestiller jeg en rejse på hjemmesiden eller hos Hafnia Rejser?

Læs hvordan du bestiller en rejse ved at klikke her

Hvordan ved jeg at rejsen er bestilt?

Rejsen er bestilt når bestillingen er godkendt og afsendt, men en endelig bekræftigelse på bestillingen har du først når billetten er modtaget på email eller med posten.

Hvornår binder jeg mig for en rejse jeg har bestilt hos HAFNIA REJSER?

Bestillingen er bindende, når du har modtaget et rejsebevis. Når depositummet er indbetalt, kan turen ikke annulleres uden omkostninger. Indbetalingsinformationer, står på billetten, som du modtager på mail eller med posten.

Vi skal 15 personer afsted til messe i Hannover kan I hjælpe med at tilrettelægge turen?

Hafnia Rejser arrangerer alle former grupperejser, benyt formularen bestillingskørsel for at indhente et tilbud på jeres næste arrangement, eller kontakt os for yderligere informationer om mulighederne for skræddersyet rejse for grupper.

Jeg kan ikke finde den rejse jeg leder efter?

Tag et kig på vores rejsekalender – her finder du de fleste af vores rejser, opstillet i datoorden. I kan også kontakte os evt. ved at benytte kontaktformularen under “kontakt”.

Jeg er blevet syg, og skal på rejse med HAFNIA REJSER – Hvad gør jeg nu?

Kontakt Hafnia Rejser hurtigst muligt. Ring på vores hovednummer 5943 1141 – her oplyses et nødnummer, hvis kontoret er lukket. Har I bestilt en afbestillingforsikring kan I læse om betingelserne under rejsebetingelser.